A parafa eco-barát, vízálló, könnyű, de mégis szilárd.
Méretek: 20 x 10 x 2,5 cm
A csomag egy női parafa pénztárcát tartalmaz.
Igen, valóban parafából készült
A parafát szinte mindenki ismeri. A legtöbb ember a parafa dugóra gondol egy borosüvegben, vagy padlóra, de a parafából sok más dolgot is készítenek. A parafa nagyszerű szigetelő tulajdonságokkal rendelkezik, vízálló, könnyű, de mégis szilárd, és egyúttal elegáns anyag is.
Egy kis információ a parafáról
A parafát a korkoak bütykeinek levágásával nyerik, amely főleg Portugália déli részén nő. Ez egyben a nemzeti fájuk is. Minden ilyen fát Portugáliában szigorú szabályok szerint kell gondozni, még a kiszáradt fát sem lehet engedély nélkül levágni. Kétféle korkoak létezik, az egyik fokozatosan jobb és jobb kérget ad, a másik pedig állandó minőségű kérget hoz létre. Ezt a második típust úgy hívják, hogy úgynevezett szűz kérek, és nem használják termékek előállítására.
1870-ben Portugáliában megalakult Amorim vállalat. A cég nagymértékben elkezdte a fák telepítését és a kérgének sokféle célra való feldolgozását. Mindez a borokkal kezdődött, de minden évben a cég milliókat fektet a kutatásba és fejlesztésbe. Ennek köszönhetően a parafa még a Marson is ott van. A hőmérséklettel szembeni nagy ellenállásának köszönhetően a rakéták csúcsán is használják.
Büszkék vagyunk, hogy ez a termék a PETA - Approved Vegan tanúsítvánnyal rendelkezik.
Mi az a PETA?
Olyan szervezet, amely az állatok jogaiért küzd és a vegánságot népszerűsíti. Arra törekszik, hogy megváltoztassa az állatokkal való bánásmódot, főleg 4 területre összpontosít:
- Tenyésztés és gyárak - a hús feldolgozására irányuló tenyésztés és a hús feldolgozó ipar helye
- Laboratóriumok - kozmetikumok, gyógyszerek tesztelése...
- Ruházati ipar - bőráru kereskedelme és beszerzése
- Szórakoztatóipar - cirkuszok
A különböző tüntetések és kampányok révén sok ruházati márka abbahagyta a bőr használatát (Polo Ralph Lauren, Armani...). A kozmetikai cégek, például az Avon és a Mary Kay pedig abbahagyták a termékek állatokon végzett tesztelését. Ezek a kampányok nagy sikert arattak, továbbá világszerte hírességekkel, köztük Paul McCartney-val, Pink-kel, Joaquin Phoenix-szel, Pamela Andersonnal, Ellen DeGeneres-el és másokkal végeztek.
Röviden szólva, ez a tanúsítvány biztosítja, hogy a termék nem tartalmaz semmilyen állati összetevőt, és hogy nem tesztelték állatokon.