Unisex parafa karóra csomag, koszorúmintás pánttal és cserélhető pánttal, természetes parafa színben.
Ajándékdobozba csomagolva.
A parafa környezetbarát, vízálló, könnyű, de mégis tartós.
A parafa órák nem vízállóak. Kerülje el a nedvességgel való érintkezést, hogy ne károsodjon az anyag.
Igen, tényleg parafából készült
A parafát mindenki ismeri. Sokan egy parafa dugóra gondolnak a borosüvegben vagy a padlóra, de a parafából sokkal többet készítenek. A parafa kiváló hőszigetelő tulajdonságokkal rendelkezik, vízálló, könnyű, de mégis tartós és emellett elegáns anyag.
Röviden a parafáról
A parafát a tölgyfák kérgének levágásával nyerik, amely Dél-Portugáliában nő. Ez a fájuk, és szigorú szabályok szerint kell gondozni. Még egy elhalt fát sem lehet levágni engedély nélkül. Kétféle parafafa létezik, amelyből az egyiket gondozzák, így a kérgének minősége egyre javul, míg a második típus megőrzi a kérgének minőségét. Az utóbbi típusnak van egy úgynevezett szűz kérge, amely nem használható termékek előállításához.
1870-ben Portugáliában alapították az Amorim céget, amely kezdetben az ilyen fákat ültette és a kérgét feldolgozta különböző célokra. Minden azzal kezdődött, hogy a bor dugóinak készítésével foglalkoztak, de minden évben a cég milliókat fektet a kutatásba és fejlesztésbe. Ennek révén a parafa még a Marsra is eljutott. A különböző hőmérséklettel szembeni nagy ellenállóságának köszönhetően rakéták orrán is használják.
Büszkék vagyunk, hogy ez a termék a PETA - Jóváhagyott Vegán tanúsítvánnyal rendelkezik.
Mi az a PETA?
Az állati jogokért küzdő és a vegán életmódot népszerűsítő szervezet. Az állatokkal való bánásmód javítására törekszik, főként 4 területre összpontosít:
- Tartás és gyárak - az állatok húsának előállítására szolgáló tartás és helyek, ahol a húst feldolgozzák
- Laboratóriumok - kozmetikumok, gyógyszerek tesztelése...
- Divatipar - bőrkereskedelem és annak előállítása
- Szórakoztatóipar - cirkuszok
Az úgynevezett PETA által végzett különféle tüntetések és kampányok révén sok ruházati márka abbahagyta a bőrhöz való nyúlást (Polo Ralph Lauren, Armani...). Olyan kozmetikai cégek, mint az Avon és a Mary Kay afelől is lemondtak, hogy termékeiket állatokon teszteljék. Ezek a kampányok nagy sikerrel bírnak, köszönhetően a világ minden tájáról érkező hírességeknek, mint például Paul McCartney, Pink, Joaquin Phoenix, Pamela Anderson, Ellen DeGeneres és mások.
Egyszerűen fogalmazva, ez a tanúsítvány biztosítja, hogy a termék nem tartalmaz semmilyen állati eredetű összetevőt, és hogy nem tesztelték állatokon.