A parafa környezetbarát, vízálló, könnyű, de mégis tartós.
Méretek: 20 x 10 x 2,5 cm
A csomag egy női parafás pénztárcát tartalmaz.
Igen, tényleg parafából készült
A parafa körülbelül mindenkinek ismerős. A legtöbben a borosüveg parafa dugójára vagy a padlóra gondolnak, de a parafából sok más dolgot is készítenek. A parafának fantasztikus hőszigetelő tulajdonságai vannak, vízálló, könnyű, de tartós, és ráadásul elegáns anyag is.
Keveset a parafáról
A parafát a parafadugó tölgy kérgének levágásával nyerik, amely főleg Portugália déli részén nő. Ez a fájuk, ami még a nemzeti fájuk is. Minden ilyen fát Portugál területen szigorú szabályok szerint kell gondozni, a kiszáradt fát engedély nélkül nem szabad kivágni. Kétféle parafás tölgy létezik: az egyik fokozatosan egyre jobb kérget ad, a másiknak pedig a kérge egyenletes minőségű marad. A második típusú parafát úgynevezett szűz kérgű fáknak hívják, és nem használják fel termékek gyártásához.
1870-ben alapították Portugáliában az Amorim céget. Ez a cég nagy mennyiségben kezdte el ültetni ezeket a fákat, és feldolgozni a kérget különböző célokra. Minden borászatról indult, de minden évben a cég milliókat fektet kutatásba és fejlesztésbe. Ennek köszönhetően a parafa még a Marsra is eljutott. Nagy hőmérséklettel szembeni ellenállósága miatt a Space Shuttle csúcsánál is használják.
Büszkék vagyunk arra, hogy ez a termék a PETA - Approved Vegan tanúsítvánnyal rendelkezik.
Mi az a PETA?
Olyan szervezetek, amelyek az állati jogokért küzdenek és a vegánizmust népszerűsítik. Próbálnak változtatni az állatokkal való bánásmód körülményein, főként 4 területre összpontosítva:
- Tenyésztés és gyárak - a húsfeldolgozás céljából történő tenyésztés és a húsfeldolgozó helyek.
- Laboratóriumok - kozmetikumok, gyógyszerek tesztelése...
- Ruházati ipar - a bőr kereskedelme és beszerzése.
- Szórakoztatóipar - cirkuszok.
Számos ruházati márka abbahagyta a bőr használatát (Polo Ralph Lauren, Armani...). Olyan kozmetikai cégek, mint például az Avon és a Mary Kay, szintén abbahagyták a termékek állatokon történő tesztelését. Ezek a kampányok nagy sikert arattak, köszönhetően a világ minden tájáról érkező hírességeknek, például: Paul McCartney, Pink, Joaquin Phoenix, Pamela Anderson, Ellen DeGeneres és mások.
Egyszerűen fogalmazva, ez a tanúsítvány garantálja, hogy a termék nem tartalmaz semmilyen állati összetevőt, és hogy nem tesztelték állatokon.