A parafa környezetbarát, vízálló, könnyű, de mégis strapabíró.
Méretek: 20 x 10 x 2,5 cm
A csomag egy női parafatáskát tartalmaz.
Igen, valóban parafából készült
A parafa gyakorlatilag mindenki számára ismert. A legtöbben a borosüveg parafájára vagy a padlóra gondolnak, de parafából sokkal több dolog készül. A parafa csodálatos szigetelő tulajdonságokkal rendelkezik, vízálló, könnyű, de mégis erős, és nem utolsósorban elegáns anyag.
Egy kis információ a parafáról
A parafát a parafabor válogatott levágásával nyerik, amely az átlagosan Dél-Portugáliában található fák alatt nő. Ez még a nemzeti fájuk is. Minden ilyen fát Portugália földjén szigorú szabályok szerint kell kezelni, még a kiszáradt fát sem lehet engedély nélkül levágni. Kétféle parafa tölgy létezik: az egyik fokozatosan egyre jobb minőségű és a másik stabilan azonos minőségű. A második típusát úgynevezett szűz kérgűnek nevezik és nem használják termékek előállításához.
1870-ben alapította Portugáliában az Amorim céget. A cég elkezdte ültetni ezeket a fákat nagyban és feldolgozni a kérgét különféle célokra. Mindez a borokkal kezdődött, de évente milliókat fektetnek kutatásba és fejlesztésbe. Ennek köszönhetően a parafa még a Marsra is eljutott. A hőmérsékletnek való nagy ellenállása miatt az űrsiklók védőrétegére is használják.
Büszkék vagyunk arra, hogy ez a termék a PETA - Approved Vegan tanúsítvány birtokosa.
Mi az a PETA?
Az állati jogokért harcoló és a veganizmust népszerűsítő szervezet. Céljuk a kérdések megváltoztatása a társadalmi helyzetekkel kapcsolatban, legfőképpen 4 területen:
- Tartás és gyárak - hústermelés céljára való tartás és a hely, ahol a húst feldolgozzák
- Laboratóriumok - kozmetikumok, gyógyszerek... tesztelése
- Divatipar - állati bőrből készült üzleti bejárat és annak megszerzése
- Szórakoztatóipar - cirkuszok
Sok divatmárka, mint például a Polo Ralph Lauren és az Armani a különböző tiltakozások és kampányok hatására abbahagyta a bőrhasználatot. Kozmetikai cégek, mint például az Avon és a Mary Kay, szintén abbahagyták a termékeik állatokon történő tesztelését. Ezek a kampányok nagymértékű sikereket értek el a világ minden tájáról érkező hírességek támogatásával; például: Paul McCartney, Pink, Joaquin Phoenix, Pamela Anderson, Ellen DeGeneres és mások.
Egyszerűen fogalmazva, ez a tanúsítvány biztosítja, hogy a termék nem tartalmaz állati eredetű összetevőket és nem tesztelték állatokon.