A kókusz környezetbarát, vízálló, könnyű, de ennek ellenére szilárd.
Méretek: 20 x 10 x 2.5 cm
A csomag egy női kókusz pénztárcát tartalmaz.
Igen, tényleg kókuszból készült
A kókusz mindannyiunk számára ismert. A legtöbben a borosüveg kókuszdudorára vagy a padlóra gondolnak, de a kókuszból sokkal több dolgot lehet készíteni. A kókusznak ugyanis kiváló hőszigetelő tulajdonságai vannak, vízálló, könnyű, de ennek ellenére szilárd, és emellett elegáns anyag is.
Egy kicsit a kókuszról
A kókuszt a kókuszdió kérgének levágásával nyerik, amely a főként Portugália déli részén nő. Ez még a nemzeti fájuk is. Minden ilyen fára szigorú szabályok vonatkoznak, még a kiszáradt fát sem lehet engedély nélkül levágni. Két kókuszfa faj létezik, az egyik fokozatosan egyre jobb és jobb kérgűvé válik, míg a másiknak a kérge mindig ugyanaz. A második típus a „szűz kérgű” néven ismert, és nem használják termékek előállítására.
1870-ben alapították Portugáliában az Amorim céget. Ezek a fák ültetésével és a kérgének feldolgozásával kezdték foglalkozni különböző célokra. Minden a borászati termékekkel kezdődött, de minden évben a cég milliókat fektet a kutatásba és fejlesztésbe. Ennek köszönhetően a kókusz még a Marsra is eljutott. A nagy hőmérséklet-ellenállóságnak köszönhetően az űrsiklók csúcsainál használják.
Büszkék vagyunk arra, hogy ez a termék a PETA - Approved Vegan tanúsítvánnyal rendelkezik.
Mi az a PETA?
A jogvédő szervezet, amely az állatok jogaiért küzd, és a vegetáriánus életmódot népszerűsíti. Igyekszik megváltoztatni a háziállatokkal való bánásmód körülményeit, négy területre összpontosít:
- Állatfarmok és gyárak - állattenyésztés a hús és a húsipar számára, ahol a húst feldolgozzák
- Laboratok - kozmetikumok, gyógyszerek tesztelése...
- Divatipar - bőrkereskedelem és bőr beszerzése
- Szórakoztatóipar - cirkuszok
Különböző tüntetések és kampányok révén számos divatcég abbahagyta a bőr használatát (Polo Ralph Lauren, Armani...). Olyan kozmetikai cégek, mint az Avon és a Mary Kay pedig leállították a termékeik állatokon való tesztelését. Ezeknek a kampányoknak nagy sikerük volt a világszerte márkák jóvoltából, köztük Paul McCartney, Pink, Joaquin Phoenix, Pamela Anderson, Ellen DeGeneres és mások.
Egyszerűen fogalmazva, ez a tanúsítvány biztosítja, hogy a termék nem tartalmaz állati összetevőket, és hogy nem tesztelték állatokon.