A kender környezetbarát, vízálló, könnyű, de mégis tartós.
Anyag: PU + kender
Méretek: 15,5 x 6 x 3,5 cm
Súly: 92 gramm
A csomagban egy szemüveg tok található.
Igen, ez valóban kenderből készült
A kender mindenki számára ismerős. A legtöbb ember a borosüveg dugójára vagy a padlóra gondol, de a kendert sok más dologra is használják. Fabuláris szigetelő tulajdonságai mellett vízálló, könnyű, de mégis tartós, és ráadásul elegáns anyag is.
Néhány érdekesség a kenderről
A kender a kenderfa kérgének levágásából származik, amely leginkább Portugália déli részén nő. Ez Portugália nemzeti fája is. Az ilyen fának a Portugália területén található gondozását szigorúan ellenőrzik; a már kiszáradt fát sem lehet engedély nélkül levágni. Kétféle kenderfa létezik; az egyik fokozatosan fejlődik és jobb minőségű kérget ad, míg a másik a kérge minőségét állandóan megtartja. E második fajtát 'szűz kérgének' is nevezik, és nem használják termékek előállítására.
1870-ben Portugáliában alapították az Amorim céget. Ez a cég nagy mennyiségben ültette ezeket a fákat, és feldolgozta a kérgét különféle célokra. Minden azzal kezdődött, hogy borba tették, de minden évben a cég milliókat fektet a kutatásba és fejlesztésbe. Ennek köszönhetően a kender még a Marsra is eljutott. A hőmérséklettel szembeni nagy ellenállósága miatt az űrsiklóknak az orrát is ezzel készítik.
Örömmel jelentjük, hogy ez a termék PETA jóváhagyott vegán minősítéssel rendelkezik.
Mi az a PETA?
Az állatjogokért küzdő szervezet, amely a vegán életmódot népszerűsíti. Célja az állatokkal való bánásmód körülményeinek megváltoztatása, amely főleg négy területre összpontosít:
- Farming - állatok tenyésztése húsfeldolgozás céljából és a húsfeldolgozó üzemek
- Laborok - kozmetikumok, gyógyszerek tesztelése...
- Divatipar - bőripar és annak megszerzése
- Szórakoztatóipar - cirkuszok
Számos protest és kampány révén sok divatmárka abbahagyta a bőr használatát (Polo Ralph Lauren, Armani...). Ráadásul olyan kozmetikai cégek, mint például Avon és Mary Kay abbahagyták a termékeik állatokon való tesztelését. Ezek a kampányok nagy sikert arattak, köszönhetően az egész világ hírességeinek, mint például: Paul McCartney, Pink, Joaquin Phoenix, Pamela Anderson, Ellen DeGeneres és mások.
Egyszerűen fogalmazva, ez a minősítés biztosítja, hogy a termék nem tartalmaz állati összetevőket, és hogy nem tesztelték állatokon.