A parafa eco-friendly, vízálló, könnyű, de mégis erős.
Anyag: PU + parafa
Méretek: 15,5 x 6 x 3,5 cm
Súly: 92 gramm
A csomag egy szemüveg tokot tartalmaz.
Igen, ez valóban parafából készült.
A parafát mindenki ismeri. A legtöbb ember egy bor spárgálra vagy padlóra gondol, de a parafából sokkal több dolgot készítenek. A parafa kiváló szigetelő tulajdonságokkal rendelkezik, vízálló, könnyű, de mégis elegáns anyag.
Néhány információ a parafáról
A parafát a korkoakác kérgének levágásával nyerik, amelyek a dél-portugál fákban nőnek. Ez a nemzeti fát jelentette. Minden egyes ilyen fát benyújtották a törvények szerint, hogy ellenőrizzék, hogy a kiszáradt fát nem lehet levágni engedély nélkül. Kétfajta korkoakáccal találkoztak, az egyik fokozatosan érleli a fát, a másiknak a minősége ugyanolyan marad. Az utóbbit úgy nevezik, hogy szűz kérgét, és ezeket nem használják fel termékek gyártására.
1870-ben az Amorim cég alakult Portugáliában. Annak érdekében, hogy ezt a fákat tömegesen ültessenek és töményen feldolgozzák különböző célokra. Az összes munka a bor kezdetével kezdődött, de minden évben milliókat költenek a kutatásra és a fejlesztésre. Ennek következtében a parafa még a Marson is elegendő lett. A hőmérséklet ellenállóságának köszönhetően a legjobb rakéta töltésekre használják.
Büszkék vagyunk arra, hogy ez a termék rendelkezik a PETA minősítéssel - Engedélyezett vegán.
Mi az a PETA?
A szervezet küzd az állatjogokért és a vegetáriánus étkezés támogatásáért. Próbálnak változtatni az állatokkal való bánásmód körülményein, és a következő négy területre összpontosítanak:
- Gazdálkodás és gyárak - hús feldolgozási célból tartják, ahol a húst feldolgozzák
- Laboratóriumok - kozmetikumok, gyógyszerek tesztelése...
- Ruházati ipar - állatbőrből kereskednek és főként tartósabbá teszik
- Szórakoztató ipar - cirkuszok
Különböző protestek és kampányok miatt sok ruházati márka megszüntette az állati anyagok használatát (Polo Ralph Lauren, Armani...). Kozmetikai cégek, mint például Avon és Mary Kay megszüntették termékek állatokon való tesztelését. Ezek a kampányok is népszerűek voltak a hírességek számára, például Paul McCartney, Pink, Joaquin Phoenix, Pamela Anderson, Ellen DeGeneres és mások között.
Röviden, ez a minősítés garantálja, hogy a termék nem tartalmaz állati eredetű összetevőket, és nem teszteltek állatokon.